شعر: گل یخ... مهدی اخوان لنگرودی
الهه ی الهام
انجمن ادبی

« گل یخ»

غم میون دو تای چشمای قشنگت، لونه کرده

شب تو موهای سیاهت، خونه کرده

دو تا چشمون سیاهت، مث شب های منه

سیاهی های دو چشمت، مث غم های منه

وقتی بغض،

از مژه هام،

پایین میاد،

بارون می شه،

سیل غم آبادیمو،

ویرونه کرده،

وقتی با من می مونی،

تنهایی مو باد می بره

دو تا چشمام،

بارونِ

شبونه کرده

بهار از دستای من پر زد و رفت

گل یخ توی دلم

جوونه کرده

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم

عشق شکوفه توی این، زمونه کرده

چی بخونم؟

جوونیم رفته، صدام رفته دیگه

گل یخ

توی دلم جوونه کرده...

شاعر: مهدی اخوان لنگرودی

از کتاب: از کافه نادری تا کافه فیروز



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:گل یخ,مهدی اخوان لنگرودی,حسن سلمانی,الهه ی الهام, :: 16:28 :: نويسنده : حسن سلمانی

آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهه ی الهام و آدرس elaheelham.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان